I goda vänners lag

I går kväll hade jag äran att ha mina kära vänner Emmis och Malle på middag. Det va länge sedan de tre musketörerna var samlade så det var verkligen dags för detta. God mat, ett nytt gott vitt vin och mycket snackande. Det är receptet på en lyckad tjejkväll. Alla var lika trötta och flummiga efter en hård arbetsvecka. Det är ju något med fredagskvällar. Vad man än gör under veckan så är man alltid lika trött när fredagskvällen kommer. Det slår liksom aldrig fel. Det var likadant när jag pluggade och hade ett oregelbundet schema då jag la upp min tid själv. Även då slog tröttheten till just på fredageftermiddag och det jag helst ville göra var att gå hem och sova och vakna upp lördag morgon efter 12 timmars skönhetssömn. Gårdagen fick högt betyg trots trötthetsstadiet. Vi löste dock inga världsproblem.  


Lovely - tröttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback