Att blogga sig in i väggen

Läste att det finns personer som påstår sig ha gått in i den klassiska väggen på grund av att de gått upp så i sitt bloggande. Jaha, vad ska man säga om detta då...Mycket har jag läst om när det kommer till sjukdomstillstånd och allergier men man kan ju verkligen börja undra över detta påstående. Varför inte sluta blogga då om man nu mår så dåligt av det? Måste vara höjden av bekräftelsebehov att lyckas blogga sig in i väggen. Det är nästan så att jag bryter ut i asgarv faktiskt. Men av respekt för dessa stackars krakar med förmodlig taskig självkänsla så låter jag bli. Som den hobbypsykolog jag är blir detta nämligen min slutsats av det hela. Alltså att dessa människor har taskig självkänsla och vill ha så mycket uppmärksamhet och att de tror att de får bekräftelse genom en blogg. Resultatet blir att de driver sig själva till vansinne. Och slutligen rusar in i väggen så att det blir ett stort hål efter dem. Stackars människor säger jag bara. 


Lovely - bloggar när jag känner för det  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback