Andas lugnt

Efter bara en kort stunds lyssnande på meditationsbandet så föll jag i djup sömn. Berättarens ljuva stämma fick mig att fokusera och tänka bara på mitt inre. Jag är imponerad. Det funkade ju mycket bra. Dock kanske det är att rekommendera att utföra detta när man är något piggare. Det blir ju liksom lite kort annars. Den där riktigt djupa avslappningen hinner inte infinna sig. I dag är jag ledig och redo för en skön och soft dag i vänskapens tecken. Men först en träningsrunda. Finns inget bättre sätt arr röra sig på än att promenera på morgonen. Det är frisk och härlig luft. Ingen stress och inte mycket folk ute. Man får vara ifred med sin mp3 och sköta sitt. Nice.


Lovely - går i hälsans tecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback