300

Vill bara skriva att detta är inlägg nummer 300. Kanske värt att fira? Jag fyrar av ett gäng raketer och öppnar champagnen:) Tänk så många inlägg det är kvar tills jag får fira jämnt nästa gång. Men det blir nog innan sommaren i den här skrivtakten. Läste i Metro om ett par människor som blirvit så stressade av att blogga att de blev riktigt sjuka. Då kanske det är dags att skaffa sig ett liv. På riktigt. Har man då inget annat att göra än att blogga hela dagarna? Måste ju vara så. Jag har ett liv och just därför har jag inte alltid tid att blogga varje dag. Jag föredrar fortfarande att träffa människor IRL. Man kan ju faktiskt kommunicera på annat sätt än genom sin blogg. 


Lovely - har ett liv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback