Varför skall man sjuta upp saker och ting som bör göras?

Nu har jag gjort det igen. Jag är ute lite i sista minuten och nu ångrar jag det bittert. Men samtidigt är det inte alldeles galet för sent utan bara lite. Så jag hinner. Om jag vill. Det kommer att gå bra. Bara jag sätter igång. Jag jobbar bra under tidspress. Jag gillar att ha en deadline, gärna en snäv så att jag inte kommer undan.

Jag har städat idag så min lya är fräch och ren. Ange va här på fika och hade köpt med sej jättemumsiga kanelsnäckor från Konsum. De va verkligen goda. Nu har jag frusit in resten så att vi kan äta dem vid annat tillfälle också. Det är väl verkligen vuxenpoäng, att ha bullar i frysen ifall någon kommer förbi på besök?

Och nu sitter jag här och bloggar och kollar på TV samtidigt på en helt ointressant serie. Dags att sätt fart med veckans uppgift till kursen. Hög tid. Nu sätter jag igång. Om en stund. Nej nu.


Lovely - pluggdags

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallojsan
Hemma... men vette sjutton om det e så skönt
har haft det superduperbra..
Vad ska mallan hitta på.. jag e nyfiken.. för det e väl vår gemensamma vän du pratar om.
Ha de..
vi hörs..
Kjamisar
H

2007-10-14 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback