Trött, tröttare, tröttast

Det är mörkt ute och förmodligen kallt. Jag är så trött. Har bestämt med Lindis att vi ska gå på ljuscafé någon dag. Gick förbi ett ställe i Hornstull häromdagen ochn läste även om det i Metro så nu kommer väl dessvärre hela Sthlm att vallfärda dit. Kan komma väl till pass att få sig en stor dos med ljus. Det är ju inget jag är bortskämd med så här års. Och på jobbet finns inga fönster så jag ser bara dagsljus när jag är ledig. AHHH! Behöver en playa snart. Måste boka en resa. Kanske kan bli Barcelona som förra vintern. Där va det ju vårväder med 16+ och sol i januari. Kunde inte bli bättre. Sedan en playaresa så att jag är pigg och utviladn tills sommaren. Skall boka på en gång. Nu


Lovely - soldyrkaren 

Kommentarer
Postat av: Little darling

Godmorgon, hoppas att din dag blir en bra dag :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback