Trodde aldrig att det skulle ske

Nu äntligen så händer det. Jag har hittat två killar som skall förvandla köket-från-helvetet till ett trevligt och snyggt kök. Ett kök att vara stolt över och kunna ta en drink i med gäster utan att behöva skratta åt det groteskt fula kaklet som just nu pryder väggarna. För er som inte sett detta kan jag förklara att det består av storav fula plattor med fasaner, ekorre och fåglar på. Djuren är inte heller utplacerade på ett lite käkt sätt. Nej, de äe mest utslängda lite på måfå på de olika plattorna. När jag först såg detta på visningen så började jag asgarva. Nu är jag sedermera mycket van vid ekorren som stirrar på mig när jag diskar men nu ska han bort. Bort för alltid.
Idag ska jag och Lindis kolla på kakel. Jag har en bild av hur det skall se ut i köket. Jag vill ha enkel, vit mosaik och väggarna skall målas latte/beige/nougat typ. Har inte valt ut nyans men något åt det hållet blir det.
Har en lång lista på allt som skall göras idag.Hinner inte med!Borde skaffa en assistent.

Lovely - fullbokad som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback