Street en höstdag som denna

Ett ställe jag diggar i Sthlm är Street. Där kan man spana på folk och slappa för alla som hänger där är så sköna och braiga människor som inte har bråttom och rusar omkring. En liten oas nere vid vattnet. Idag va Lovely på uppdrag på Street. Uppdraget bestod i att skriva ett reportage om stället vilket va riktigt kul och givande. Ska va klart på tisdag men jag har mest slappat ikväll och inte riktigt kommit igång men det mesta är redan formulerat och klart i mitt huvud. Så det ska nog gå bra. Tror jag. Jo,det är klart att det gör. Går bra alltså. Ska upp tidigt imorrn och skriva och förbereda inför mormors och hennes väninnas besök. Klockan 12 ska damerna va här hemma hos mej och då ska städning va avklarad och fika framdukat. Hej å hå! Det går bra nu. Som alltid. Bara att va positiv. Alltid.


Lovely - fan av Street


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback