Kanske skulle ta och skriva en lista

Det är just nu , eller kanske alltid, roligare att blogga än att städa. Men jag har nu satt igång och laddat upp med en Justin Timberlake cd i stereon så att jag kan peppa upp mig själv om detta. Jag har nämligen en speciell städskiva som jag alltid lyssnar på när jag städar. Då blir det genast så mycket roligare. Har precis sorterat mina tidningar och magasin som ligger i en speciell "att-läsas-snarast-hög". De är:

ELLE
ELLE interiör
Cosmopolitan (svenska)
Plaza Interiör
Habit
Medievärlden

Suck!Fatta!Detta kommer att ta en vecka att läsa och under den tiden har högen hunnit växa änne mera på höjden. Kanske måste skriva en lista?Ja, det måste jag. En lista blir bra. En lista över vad som jag skall hinna med från denna sekund och en vecka framåt.Börjar redan få ont i magen. Men det är inte så farligt. Jag är van. Men varför kommer allt samtidigt?Vet inte. Vet inte alls. 

Lovely - väldigt busy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback