Kanske flytta?

Här i mitt hood finns ett otroligt vackert och pampigt sekelskifteshus med plåttak. Detta hus har jag sedan jag

flyttade hit alltid drömt att få bo i. Det e charmigt och mäktigt med mysig innergård. En annan önskan jag har e att

en gång få bo i en gammal våning med kakelugn. och nu vet ni, nu finns det en våning med allt detta till salu i mitt

drömhus. Visningen e idag. L och magen skall komma över på fika senare och jag hoppas att hon vill följa me o

kolla. Tänk om jag skulle kunna ha en sådan tur att jag kom över denna våning till ett för detta område schysst pris.
Den lär rusa iväg men det kanske det kan vara värt. Kunde knappt somna igår för jag planerade i mitt huvud hur

jag skulle möblera i denna våning och det blev riktigt trevligt. Minsann. Dock finns det ingen balkong men man kan

inte få allt. Eller kan man det? Troligtvis inte. Snart e det 2008 och jag kännere för en rejäl förändring tyå en flytt

eller liknande. Kanske slår mina drömmar in. Flytten får nog bli vårens projekt. Helt enkelt. Den här höstens projekt
blev att byta tjänst och gå min drömkurs. Nu e det dags för nya tag inför våren då det enda som finns nu e ett stort

frågetecken. Vad kommer att hända på jobbfront? Jag gissar vad men jag kan inte säkert veta. Jag kan ana men

jag kan än så länge bara gissa. Men det ger spänning, att inte vet allt som skall hända. Ändå e jag mycket nyfiken

över just detta: hur blir 2008?



Lovely - kanske flyttklar strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback