Jaha, då är det dags då

Dags att sätta igång och städa inför kommande tantbesök. Och inte blev det mycket pluggande igår heller fast jag va hemma hela kvällen. Märkligt hur tiden bara kan försvinna så där. Helst skulle jag ligga och slöa på soffan idag hela dagen och intye gå utanflr dörren alls men det går inte. Nejdå, det finns inte tid till sådant lyxigt tidsfördriv. Chattar lite med Malle som befinner sig i Kanada. Hon trivs bra och hälsar alla så gott. Vi tajmar varandra väldigt bra med chatt på MSN morgon och kväll. Hon ska nu gå och lägga sig och jag käkar frukost. Så hon kan berätta vad hon pysslat med under sin dag och jag kan berätta vad jag skall göra under min. Så bra!
Hög tid att ta tag i alla bestyr och sedan va beredd på samtal från mormor och hennes väninna när de närmar sig mitt bo men förmodligen inte hittar så att det slutar med att jag måste möta dem vid tuben ändå. Kan ju tilläggas att min mormor är uppvuxen på en bondgård och bor fortfarande på landet så hon är inte så van vid att åka tunnelbana. Jag har dock gett henne en detaljerad beskrivning på hur de steg för steg skall ta sej från där de är och hela vägen hem till mej. Det skall nog gå bra. Hennes väninnan har ju en mobil. Vilket kan va en räddning. 

På återseende!

Ciao

Lovely - uppe med tuppen som vanligt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback