Jag bor kvar

Kollade in våningen i mitt drömhus men jag fick dåliga vibbar så det blev inget budande för min del. Man skall helt

enkelt gå efter magkänslan och den sade mej ett fett nej. Likaså tyckte L som va med mej som sällskap att något

inte stämde. Det va inte meningen att jag skulle bo där, punkt slut. De senaste dagarna har jag snarare insett att

jag bor mycket bra och att kag trivs i min bostad. Jag har inget att klaga på utan snarare tvärtom så har jag mycket

att vara tacksam för. Om jag bara kunde få en säkerthetsdörr snart så jag slipper höra grannens hundar som

skäller dagligen i trappan så att det ekar. Ibland e jag så irriterad på dogsen att jag vill öppna min dörr med en

smäll och skrika rakt ut till deras matte och husse att de får försöka ha lite mera pli på deras telingar. Jag e oerhört
tacksam för att det åtminstone inte bor några störande småungad i trappen alla fall som springer runt och skriker.

Nu låter jag som en riktig gammal gnällkärring av värsta sort men hur kul e det på en skala med störande

grannar.? Inte kul alls. Absolut inte kul.

Lovely - diggar lugn och ro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback