Ja det gick ju prima

Det va inga problem att promenera idag inte. Perfekt väder med skinande sol på de vackra färgsprakande höstlöven. Kylan bet i början men sedan blev det lagom temperatur. Det blev en runda nere vid Vinterviken som är så vackert. Jag föredrar verkligen att träna på egen hand. Det finns så många fördelar med detta. Man slipper passa en tid och en plats och jag får välja min egna musik. Det är gratis och jag får frisk luft och en dos dagsljus vilket är ovanligt för stackars mej som har en arbetsplats utan fönster ut mot verkligheten. Måste nu inhandla en varm väst och en lämplig halsduk så att jag kan träna in i det sista, alltså innan snön kommer och kylan slår till.

Väntar nu på att Malle skall komma över å hälsa på och ta en kaffe med mej på balkongen där det fortfarande går att sitta om man tar på sej en jacka. Jaha, och vad händer mer idag då? Inte mycket. Behöver plugga lite så det blir en del läsning i kurslitteraturen men det är inhget betungande utan bara kul. Kanske Malle vill vara med och ta ut sina inre aggretioner på mina fula köksskåp och den gamla skruttiga fläkten som inte gör mycket nytta? Ska peppa upp henne till att vilja medverka i rivningsarbetet.


Lovely - på rivningshumör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback