Hmm...ja så var det detta me träningen då..

Jag har ett medlemskort på SATS. Det kanske man inte kan tro men det är ett faktum att jag är medlem. Dock har jag inte besökt en endaste en av deras träningslokaler sedan i maj circus. Nu tänkte jag göra något åt detta så idag kollade jag schemat på internet. Ja, så långt kom jag till att närma mej ett träningspass. Inte längre än så. Alla mina favvopass från i våras är borta. Eftersom jag är upptagen av min kurs två kvällar i veckan och jobbar sent vissa av de andra kvällarna så har jag inte mycket kvar att spela på. Dags att säga upp det dyra kortet. Tjänar ingenting till. Vem bryr sej att jag går omkring med ett träningskort i min plånbok? Ingen. Nej, kanske skulle ta mej till en simhall istället. Ja, så får det bli. Skall köpa simkort istället för då behöver man ju inte boka tid. Så mycket enklare.

Idag blir det en pw istället för en klass på SATS. Det är vackert höstväder och jag är ledig. Då kan jag inte komma undan med någon ursäkt i hela universum. Men så va det detta med träningskläder. Jag har ju inte införskaffat mej någon träningsjacka/väst så kallt lär det bli eftersom termometern visar på endast tio grader ute. Jag har nu klätt på mej alla lämpliga resurser som fanns att tillgå i garderoben. Jag ser ut som ett fån. Eftersom jag inte har någon halsduk som passar så får jag ta en variant som snarare lämpar sej för shopping på stan än en pw men jag har inget val och jag vägrar bli sjuk. Så får det bli. På återseende.


Lovely - måste komma igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback