Hej då Alex

Jaha, då har Alex Schulman slutat att blogga. Trist! Vad skall jag nu läsa till mitt morgonkaffe? Någon som har ett förslag på annan läsvärd blogg som e värd att lägga ner tid på? Jag har ju mina vänner och bekantas bloggar som jag förljer dagligen men jag vill ha mera än så. Jag vill ha en kändisblogg som innehåller flippade saker. Som kan innehålla vad som helst. Eller så. Måste nästan tröstäta lite. Tröstäta för att Alex inte kommer att skriva en rad till. Vad ska jag äta då? Sugen på skorpor med extrasaltat smör och ekologisk marmelad. En kaffe till det. Spelar ingen roll ifall jag inte kan sova ikväll på grund av allt mitt koffeininnehav eftersom jag ändå e ledig imorgon och kan sova länge. Vilket jag faktiskt ska göra. Imorgon har jag inget särskilt att gå upp till. Kanske ska hänga ut me L här i vårt hood. Hon e ju hemma tills hon blir mamma och e allmänt uttråkad. Malle e oxå ledig så då har jag två vänner i mitt hood att hänga me. Ungefär som att det skulle va något problem för mej att fylla ut min lediga dag med aktivitet. Nejdå, inte det minsta. Det vet ni läsare. Fullt upp! Det e min filosofi. Men ikväll e det softish som gäller och mys i soffan me min dator och ett gäng tända ljus runtom i min lya. Att kunna mysa hemma en kväll i bara sitt eget sällskap och skriva inlägg efter inlägg har en hög mysfaktor.


Lovely - gillar att mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback