En dag full av aktivitet

Har hunnit med en hel del idag.Men det förstod jag inte förrens Lindis me magen (kanske Nova eller Ängla...) påminde mig om detta tidigare idag. Jag tänkte högt om att jag inte gjort så mycket under dagen. Ja, alla fall med mina mått mätt då. Lindis tittade på mig och skakade på huvudet. Hon föreslog ett test på nätet där man kan få svar på hur pass stressad man är. Har lovat att göra testet. Lindis fattar för hon är likadan själv. Det är därför hon suckar åt mig hela tiden. Åt att jag har svårt att bara vara och ta det lugnt. Men jag har lovat henne att det blir ändring från och med januari. Nästa termin ska jag inte gå någon krävande kurs och samtidigt jobba för två. Nej, då blir det nog ganska så mycket lugnare.Eller kanske en kort kvällskurs.Det finns ju så mycket mera att lära och ta in som har betydelse. Får se vad som händer. Nun är det fokus på vad som måste avklaras innan detta dygn är slut. En föreläsning väntar ikväll. Jag är inte alls peppad men försöker att bli. Bli peppad för att kunna förflytta mig till andra sidan stan för att sitta på en gästföreläsning i siså där tre timmar. Men det brukar bli intressant och givande då jag väl är på plats.


Lovely - längtar efter en softardag på soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback