Att möblera om

Idag efter jobbet drabbades jag av plötslig och stark lust att möblera om här hemma. Att möblera om har alltid varit
en grej för mej när jag e sur/arg/irriterad eller rastlös eller kanske bara uttråkad. Denna kväll va sinnesvaron åt det

uttråkade och rastlösa hållet. Så jag ställde mej mitt i vardagsrummet och funderade en stund för att sedan göra

några justeringar. Så nu e min Tv me puckel flyttad och en tavla fick byta vägg etc. Det blev riktigt bra. Kan erkänna

att jage trött på min puckeltv och funderar starkt på att införskaffa en platt version att sätta upp på väggen. Svennigt

värre men det e dags för ny TV nu. Jag vill ha en vit TV som matchar mina vita lister i mitt vardagsrum. Men första

skall väggarna kläs i väv och målas om i grönt. Har funderat en tid över detta och känner att det e dags även för

detta projekt - att måla om. Deadline för min bostad i sin helhet att vara klar e satt till den 1 april 2008. Då har jag

nämligen bott här i två hela år och det e efter så pass lång tid sannerligen dags för ett slut på mina hemmaprojekt.


Lovely - hemmapysslaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback