Världens bästa päron

Jag har bott i min lght i 1 år och 7 månader och inte haft några gardiner. Nu efter att mina kära föräldrar vart här : Pappa P och Mamma L, så är det fixat och klart. Jag har gardiner!Hittade faktiskt på IKEA, det trodde jag aldrig skulle hända. Nu hänger de där snygga och fina längder i brunt. De matchar min chokladbruna soffa. De är inte helt bruna utan gardinerna är tvärrandiga i brunt sammet och brunt transparent tyg. Cool. Så det blev två dagar av inredning och restaurangbesök. Pappa har förälskat sig i den lokala puben som är mycket mysig och välbesökt. Vi fick vänta på bord i hela 30 minuter i lördags trots tidig kväll. De har bra mat och hög servicegrad.Alltid lika trevliga trots stressen. Varje dag när jag går förbi har de fullt med folk både som äter och som tar ett glas. Så vi lär väl hamna där igen kan tro. Fick lite sorg i hjärtat när päronen åkte hem till sitt i Bonnebro men så är det ju när man bor en lång sträcka ifrån varandra. Det är ett faktum. Men det blir ju desto roligare att ses när vi väl gör det. Snart skall jag till Bonnebro så det dröjer inte så lång stund innan vi ses nästa gång.

Lovely - har världens bästa föräldrar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vi har också de gardinerna!! Sååå snygga :-)

2007-11-14 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback