Snart så e det...

Jaha, sitter o kollar lite på gamla inlägg och konstaterar att tiden går fort, fort.Hinner inte med själv. Snart är det december. Snart är detta år slut. Snart är det 2008...Snart, snart, snart...
Jag försöker just nu göra allt utom att plugga till provet ikväll. Det är inte så kul att plugga till prov tycker jag. Och just därför undviker jag det och allt annat är helt plötsligt mycket intressant. Som att hänga upp tvätt och ursäkter till att jag måste tvätta just idag. Jag inbillar mig också att provet kommer att va relativt lätt eftersom vi dessutom ska hinna med att redovisa ett grupparbete.Kom minuterna innan detta inlägg på att jag kan möblera om lite i mitt vardagsrum. Det är ju så otroligt viktigt just nu att matbordet och de tillhörande fyra stolarna står i en annan vinkel. Suck! Jag orkar inte med mig själv just nu.

Lovely - pluggtrött och vill inte plugga alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback