Partydags

Sitter på bussen på väg till Bonnebro. Gillar inte att åka buss i vanliga fall men i dag är det faktiskt ok. Jag har till och med ett dubbelsäte för mig själv så jag och datorn får plats. Dock är det lite svårare 'n vanligt att skriva på grund av platsutrymmet som inte ger några centrimetrar till övers i onödan. Tess har sin 30-års fest ikväll med tema agent. Jag hoppas verkligen att alla uppfyller hennes önskan och klär ut sig. Själv ska jag vara Modesty Blaise och har inhandlat svart eyeliner och lösögonfranser för bästa 60-talslook. Till detta ska jag ha svart minikjol och kavaj, förhoppningsvis med en pistol innanför slaget. Måste bara hitta en pistol och kanske en svart gubbhatt att ha snett ner i pannan. Det ska bli en sexig look. Minsann. Ska få hjälp att fixa håret också så resultatet blir nog strålande. Jag är riktigt laddad. Återkommer med bildbevis senare.


Lovely - party, party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback