Mitt härliga lilla kök

Snart kommer mitt kök att vara i toppform. Minsann. Kaklet är nu borta och ersatt av vit och stilren mosaik och det blev så fint. När jag tittar in i köket från hallen så ser köket jättefint ut. Om jag däremot går in i köket och tittar åt vänster så ser det ut som att en bomb släppts ner i hörnet bakom kylskåpet. En mindre krigszon. Men det kommer att bli fint, mycket fint. När det en dag är klart. Och det blir det snart. Imorgon skall Lindis och jag dra iväg i en hyrbil till Kungens kurva och shoppa inredningsmaterial. Färg, tapet och spackel. Allt som behövs. Lindis och Lovely på äventyr. Det kan bli intressant. Lindis får köra bilen och får uppgiften att bära allt. På kvällen vankas styrelsemöte. Det är jag verkligen inte upplagd för. Men det blir säkert bra när vi väl är där på plats i vårt minimala mötesrum.


Lovely - fullt upp som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback