Helg, kära helg du är välkommen

Jaha, så var det fredag igen ....tiden går verkligen fort och det är inte långt kvar på året.Snart får vi vänja oss vid att skriva och uttala 2008, tvåtusenåtta. Jag behöver en ny agenda till det nya året och den kommer att inhandlas på Ordning&Reda så klart för de har de snyggaste av bästa kvalitet. Det är ett litet nöje att gå dit varje november och  titta och känna och bläddra i alla snygga agendor i olika färger och storlekar. Jag som ofta lider av beslutsångest kan bli kvar i butiken ett tag och nära på lära känna personalen. Det är snart dags för ett nytt besök och jag ser fram emot det. Men först ska det bli helg och ikväll blir det middag med mina kära föräldrar som komer på storstadsbesök. Mamma skall shoppa och pappa skall jobba och sedan blior det middag för oss alla tre. Troligtvist något italienskt på söder. Mamma diggar söder och har kollat ut några alternativ på nätet som skulle kunna bli bra. Efter att ha jobbat två helger i rad nu så skall det bli skönt med hela fyra lediga helger. Fantastiskt!
Jag är trött men glad och dagen kommer att gå fort förbi. Jag är helt säker.


Lovely - längtar efter helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback