Festfin fredag

Efter en god natts sömn känner jag mig nästan pigg denna morgon, denna fredag. Gårdagen var innehållsrik minst sagt och mycket blev avklarat både på jobb och kurs. Känns fantastiskt idag att ha så saker avbetade som det så käkt heter.Nu är det inte långt kvar på kursen.Jag är nära ett diplom från Poppius! Jag har all rätt att känna mig stolt över mig själv.

Under helgen har vi tema party på jobbet och alla ska i möjligaste mån vara lite extra fina i sina nyinhandlade partyplagg.Själv har jag hittat en söt liten top/tunika i mörkgrått med stenpaljetter längs urringningen. Det blir mitt bidrag till att vara festfin. Syrran kommer på besök och det ska bli underbart att få umgås lite extra med henne i helgen. Och dessutom kommer jag att få soooova i hela två dagar.Inte ställa någon klocka och inte gå upp i onödan utan bara sova ut och ha det gött. 

På återseende!

Lovely - på g idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback