En slackerkväll på soffan

Efter en kort men väl intensiv arbetsdag så anser jag mig vara värd en slackerkväll i soffan. Softa ner och låta TV:n va enda sällskapet är mycket uppskattat idag. Förhoppningsvis erbjuder televisionen en någorlunda bra film att softa till lite senare. Annars har jag ju internet att surfa runt på. Vilket aldrig är fel. Jag har ju som sagt utvecklat ett starkt beroende för internet som jag inte tror kommer att gå att bota. Någonsin. Sedan väntar en bunt med magasin som skall bli lästa allt från ELLE till Habit skall tas om hand.Dessa magasin gör mej ibland lite stressad när ett nytt nummer plötsligt dyker upp innan det första inte hunnit bli genomläst. Oj! Har det redan gått en månad?tänker jag och känner mig allmänt förvirrad. Kvällkurs och byte till ny tjänst i all ära men lite mycket blev det denna höst. Fast kul och innehållsrikt har det vart. Minsann.Jag klagar inte. Det var mitt eget val. Som jag tog. 
Vad gör man mer en slackerkväll?Jo, man äter.Glass. Glass i stora lass. Glass av märket Sia med smak Lemoncurd. det är den bästa glassen just nu. Överlägset. Även fast det är kallt och mörkt och trist ute så passar lite glass som snacks här inne i värmen. Mums! 


Lovely - glass ska det va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback