En playasemester por favor!

Nu så här i mörka tider längtar jag verkligen bort, långt bort. Jag vill ligga på en playa och steka min bleka kropp i solen och lyssna till havets brus och sippa på en färskpressad jos. Kan det va för mycket begärt? Hittills i november har ingen i min närhet gått in i väggen/hamnat i livskris/gjort slut med sin respektive eller liknande. Alla är som de ska vara och inget speciellt har inträffat de första dagarna på månaden. Däremot åker många på semester och det gör de ju helt rätt i. Det skulle jag också göra om jag hade mer än tre semesterdagar kvar. En playaresa får helt enkelt vänta tills i vår då de nya dagarna kommer in. Då åker å andra sidan inte de andra på semester så då kanske jag är ensam om detta och alla blir avsi på mig istället. Vem vet? Emmis och jag hade middag i lördags och drack ngra glas rosé vilket resulterade i att vi löst alla världsproblem men även prelbokade en resa i just april. Var som helst bara vi får en playa.Då blir man utvilad och fräsch till sommaren och våren går fortare. Jag är ju inget stort fan av den årstiden så det vore ju skönt att missa ett par veckor eller tre och istället spendera dem på sydligare breddgrader.Jag längtar redan!Känner riktigt känslan av att somna in för en siesta efter en dag i solen. Sedan ta en dusch och käka en god middag förljt av en drink i strandbaren och sedan ett nattdopp i havet.Lovely!

Lovely - semesterplanerare

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe.. Det är bara den 5:e ännu, mycket hinner hända :-)

2007-11-05 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback