Vive la Geneve

Sitter i bikini o skriver, redo för en heldag i solen. Har det mycket bra här i Geneve och tar det väldigt easy. Har drabbats av sömnsjuka som jag ofta blir när jag är pa semester. Jag sover hur mycket som helst när jag kan. Det blir manga timmar pa natten och även en lang siesta. Flygresan ner gick smidigt ,värre för dem som bokat nu och under helgen eftersom SAS ska strejka. Jag satt där pa Arlanda bland alla buisnessmän och kvinnor i mörka kostymer och försökte smälta in bakom min Metro men det gick inte sa bra eftersom alla andra läste Dagens Industri...

Har bränt upp mej i solen och liknar en tomat pa rygg och mage men ingen annanstans där jag va noga med solfaktor 20. Har läst ut en bok redan eftersom jag spenderar de tre första dagarna här i ensamhet eftersom Annika och hennes sambo Ramon inte kommer hem förrens pa kvällen fran sina jobb. Det funkar bra.Jag roar mej själv och e mycket nöjd med att sola i parken, läsa, surfa pa nätet och promenera till Starbucks för att inhandla dagens stora kaffe. äter frukost pa lägenhetens terrass ocvh njuter av att vara ledig. Det gar ingen nöd pa mej. Fran ikväll är Annika ledig ända tills mandag sa da ska vi umgas ordentligt. Hade först planer pa en avstickare till Frankrike men det skall regna sa vi hoppar nog över denna utflykt. Nu ska jag käka frulle.

Pa aterseende!

Lovely - pa resande fot

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback