Veckans väninna del 4

Denna gång skriver jag några rader om Malou. Vi blev friends på väg hem från jobbet en gång i höstas när vi kom på att vi bodde i samma hood - det bästa hoodet så klart. Och inte bara det, det tar endast 2 minuter att gå mellan våra bostäder. Så nu tar vi sällskap till och från jobbet de dagar vi har samma tid och vi äter lunch tillsammans och vi tränar ihop ibland eftersom vi har kort på samma gym. Jag ser fram emot solning i parken och sköna sommarkvällar här hos oss söder om söder. Malou e halvitalienska o därav ganska "galen" men samtidigt sansad o uppstyrd. Hon e ofta ute på äventyr som Lovely gillar att höra om o som påminner om Lovelys unga dagar. Inte för att det skiljer så mycket i ålder men 5 år gör sitt men e inte det minsta negativt.
                  
 
                     image29

Vi snackar ofta på värmländska Malou och jag. Varför det blev så vet jag inte men det e ju en störtskön dialekt. Eller hur Annika? Hahahaha....Alla har vi våra lustigheter. Malou e liksom Emmis en giftig skorpion som får männen på fall. Hon e singelpingla sedan en tid tillbaka men det rår nog inte på förrens hon hittar sin prins. Gillar liksom jag att äta hälsokost och att dona i hemmet. Det senaste va att inreda badrummet i rosa. Mycket tjusigt så klart ! Går oftast klädd i klänning och fixar längden på sitt hår hemma i badrummet. Vankas det party så e det mycket märkligt om inte Malle dyker upp. Hon gillar INTE att kallas Balou....

Lovely - vapendragare i hoodet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback