Top Model

Ännu en omgång av amerikanskt hysteriskt drama à la modellvärld e strax över. Jag måste säga att jag föredrar den svenska versionen framför denna amerikanska med sina puckade wannabe models som inte har så vidare värst koll på läget. Undrar hur många liter tårar som fälls under dessa program? Däremot gillar jag Tyra Banks. Hon e cool! Nu e de i Parc Guell i Barcelona och står inför final. Åhhh, jag vill åka tillbaka till Barca! Måste nog ta en sväng till hösten eller nästa vår. man kan nog inte få tillräckligt av denna stad. Finns alltid något nytt att upptäcka. Men först blir det ju e tripp till Geneve och det e ju inte fy skam. Skall flyga SAS denna gång vilket e sååå mycket bättre o bekvämare än Ryanair som brukar va mitt bolag annars. Har flugit me Ryan circus 30 ggr nu - har tappar räkningen efter ett antal besök till Europeiska städer...Jag diggar ju att packa så ska sätta igång redan i helgen. Tycker att det e en del av själva resandet. Att känna att något kul och intressant väntar. Att käna att jag e på väg till målet.

Lovely - resande tjej

Kommentarer
Postat av: Helena

Din lilla smurf som håller dig osynlig
jag e ju så nyfiken så jag spricker...
Precis som du.
Och sen så e faktiskt årets topmodel mkt bättre än
de förra åren..
Ha det bäst
Kramen
H

2007-05-17 @ 11:09:08
Postat av: L

Jag hade ett givande samtal me M och H på jobbet så nu e jag peppad för min framtida karriär och ska göra mitt yttersta för att gå vidare.De ska hjälpa mej o kolla upp en del för mitt första steg frammåt men jag kommer även att ta tag i det själv.

Ses vi på jobbet imorrn?

Kram L

2007-05-17 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback