Soliga tankar

Idag hade jag kurs på jobbet. En representant från L´oréal kom till butiken och pratade om solskydd etc. Så nu kan jag allt om solens farliga strålar och hur man skyddar mot dessa. Som gåva fick vi "Sällskapsresan" på DVD o en solskyddsfaktor i sprayform från Garnier. Perfa! Då har jag solskydd klart inför min tripp till Geneve som jag hoppas blir full av en massa soltimmar. Förra året va det mycket regn men jag fyllde ändå upp dagarna med en massa aktiviteter tills Annika va hemma på kvällen. I år hoppas jag få komma hem me lite mera bränna än sist.

I dag dagdrömde jag på jobbet om att jag skall resa iväg ensam i vinter, förmodligen till Goa i Indien. Dit har jag alltid velat åka. Det har vart ett drömresmål sedan jag va 18 och ville hänga ut på en strand och rejva under fullmånen. Nu lockar inte just denna aktivitet så mycket längre men en lång sandstrand i mörkaste januari tackar jag inte nej till. Ska genast googla på resebolag som flyger dit.

Lovely - sol i sinne

Kommentarer
Postat av: Annika

Hejsan Linda!
Glöm inte o packa ner bikini innan du kommer till Geneve, här e 25 grader varmt o sol...
Snart kommer du, ska bli sa kul =)

Kram Annika

2007-05-11 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback