Skvaller

Ska äntligen ge mej ut på en PW trots att jag e sjukt trött idag. Satt uppe förlänge igår och vägrader at gå o lägga mej i tid - som et litet barn dagen innan julafton typ.... Kollade Victoria Secrets underklädesshow från 2006.Riktig häftig va den, välpåkostad så klart och många vackra modeller. De va väldigt smala så klart men inga "Size 0" benrangel med hungriga blickar. Nej nu handlade det om vackra kvinnor, solbrända och vältränade (jo, de hade faktiskt muskler) leendes. Som tagna direkt från en dag på stranden. De såg lyckliga ut. Ja, vem skulle inte va det om man fick gå en sådan prestigevisning? Såg hunken Robbie Williams i publiken. Han njöt kan jag säga er. Fast det gjorde nog alla av manligt kön i denne publik, lite svårt att hålla hormonerna i styr kan jag tänka mej. 

Efter detta spenderade jag ett par timmar surfandes på nätet. Som vanligt kikade jag in på bloggen "Stureplan ocensurerat" som består av skvaller kring människorna,kändisar och vanliga folk, som hänger ut runt Svampen nattetid. Den eller de som ligger bakom denna blogg e anonym/anonyma och det spekuleras vilt kring vem eller vilka dessa är. De som det blivit skvallrat om vill stämma sidan medan andra tycker det e en superbra idé att fram fram en del fakta i rampljuset gällande vissa knäppskallar. Nu e den hetaste diskussionen våldtäktsfallet som två män blev friade ifrån. Intressant sida samtidigt som att den e väldigt B. Värre än HäntExtra förstås eftersom den går in på detaljer och de som nu ligger bakom verkar vara me överallt hela tiden eftersom det ständigt kommer nytt skvaller. Det jag e fashinerad av e att sidan haft så många läsare, typ 300 000 sedan januari då den skapades!!! Hade hört mycket om den o därför kikade jag in av ren nyfikenhet. Säga vad man vill om skvaller men "säljer" gör det. Och bara för att man diggar skvaller (som de flesta gör men inte vågar erkänna) så utesluter inte detta att man även kan läsa Kafka eller liknande verk.


Lovely - skvallerläsare     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback