Packat å klart

Nu så har jag grejat hela kvällen inför min stundande semester á la Geneve. Bara en pedikyr kvar o sedan e jag redo att möta solen i en lättklädd outfit. Resväskan e så klart av big size och också proppad me kläder och skor. Så svårt att gissa väderlek så då blir det ombyte till alla sorters. Från paraply till bikini. Jag e mycket laddad nu. Skall bi skönt att komma bort från Sthlm och Sverige ett tag. Få lite nya intryck och fylla på energin. Kära läsare : jag önskar er en trevlig vecka. Jag kommer förmodligen uppdatera bloggen även på resande fot så kika in då o då. Kanske ngt tjusigt foto får äran att vara med också.

Lovely - Geneve runt hörnet

Kommentarer
Postat av: L

Oj! Later inte alls bra. Vi far ta det när jag kommer hem.Trist at det ska ga sa langt att ryktet sprider sej till annat hall.Jag har det mycket bra häa alla fall och njuter av min semester.
Kram L

2007-05-25 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback