K

Idag när jag vaknade fick jag dumma tankar såsom att jag skall ge upp allt som börjar på bostaven k. Detta kanske låter lite konstigt men det e det ej. K som i kärlek, k som i karl, k som i karriär, k som i kiloras. Jag funderar över om alla får uppleva sann kärlek i sitt liv. Då menar jag kärlek från en annan människa förrutom vänner och familj. I mitt fall då kärlek från en man. En normal man, inte en mupp då. K som i karriär...ja jag vet inte. Det e det sista jag vill ge upp. Någon gång händer det väl någonting även för mej. Och då menar jag något stort o inte bara något litet. Jag e inte en människa som ger upp jag har bara mina stunder av hopplöshet. Stunder då jag känner att tiden står stilla o det blir för lite spänning och för mycket vardag. Men vänta nu...k som i kiloras...Nja det kanske jag inte behöver. Snarare träna lite mera för att komma i toppform. Ja men då kan jag stryka en sak från listan. Nu känns det bättre :) Det finns ett talesätt som jag diggar: "Kärleken kommer o går men vänskapen består". Det lever jag verkligen efter. Skulle aldrig ge upp mina vänner för en man. Finns inte på världskartan. Kärleken tar ju oftast slut förr eller senare men vänskap kan man ha i en massa år. 

Lovely - en trogen vän 

Kommentarer
Postat av: S

dahrling..du kommer alltid ha mig, och jag kommer snart..Ups and downs hör livet till, så fungerar vi människor. Och glöm ej att det är du själv som bestämmer ditt eget värde.../S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback