Gomorron Sverige!

Hoppas att ni alla kära läsare mar prima där hemma. Här leker livet och jag tar stunden som den kommer. Sover 12 timmar per natt och klagar inte pa detta. Nu ska vi strax ut pa en PW Annika och jag, runt i härliga Geneve. Igar va det hur varmt som helst sa jag trodde jag nästan skulle flyta bort. Spenderade x timmar i parken o har nu läst ut ännu en bok. Min svedda rygg har sakta men säkert förvandlats fran tomatröd till mera grisrosa och idag faktiskt mera at en brun nyans. Utbrast till Annika igar: "Jag skall aldrig mera sola!" när det sved pa ryggen extra mycket och hon fick rycka ut akut med aftersun och aloevera pa mit sargade skinn. Men jag far skylla mej själv gällande min klantighet. 

Nu skall jag dricka upp min cappuccino för Annika star här och stampar och vill ut pa PW. Detta star pa var agenda idag:

1. PW
2. Shopping
3. Handla pa schweiziska Coop eftersom det sedan e stängt i hela tva dagar
4. Käka hälsosam middag
5. Fest i Frankrike

Höres!

Ha det bra mina kära läsare

Lovely - trivs pa semester

Kommentarer
Postat av: S

din lyxlirare:)
Njut av din sköna semester riktigt ordentligt nu!!/S

Postat av: Lovely

Jag njuter för fullt Fröken S!Det va länge sedan jag va sa avslappnad som nu.Kommer att strala efter denna retreat och föra med mej ny energi hem till Sthlm.
Kram L

2007-05-26 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback