Borta bra men hemma bäst

Hur trevligt, roligt och underbart man än har det på sin semester så tycker jag alltid att det e skönt att vara hemma igen. Hade precis vant mej vid att äta ost och dricka vin varje dag och att använda ett annorlunda tangentbord när jag skrev mina inlägg. Så helt plötsligt e jag hemma igen i min älskade lya och skriver på gamla vanliga datorn. En vecka går fort. Mycket hanns med men inte under stress utan jag tog dagen som den kom och softade och läste mycket så nu e jag utvilad tills den härliga svenska sommaren anländer. Just nu lyser den me sin frånvaro och det e mulet ute men det gör mej ingenting för det e perfekt för en välbehövlig PW.

Hemresan gick bra och hem kom jag ,vilket jag e tacksam för. Fick som sagt lägga om resan och flyga med Danska SAS via Köpenhamn vilket resulterade i ettdyrt inköp i Taxfreen eftersom jag skulle döda en massa tid. Hmmm...Det finns alltid ursäkter för att fa shoppa :) ! Köpte på mej en hel uppsättning ansiktsprodukter från Clarins för xxxx pengar. Det e censur på summan ifall mamma läser...Clarins e alla fall ett fantastiskt märke som innhåller många bra naturliga och rena ämnen och har fantastiska egenskaper. Efter bara ett par dagars användning så känns min hy annorlunda och bättre. Så nu fick Clarins lite reklam också. Hem kom jag till slut efter lite förseningar,planbyte etc. Och nu e livet som vanligt.

Lovely - hemmafantast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback