zzzzzzz

Håller på att somna framför datorn nu. Huvudet nickar till då o då. Jag har haft en lååång dag. Först uppe me tuppen och sedan en händelserik dag på jobbet me mycket skratt o flams. Ca berättade om sin senaste date och jag hörde noga på. Frammåt eftermiddagen dök en skum filur upp på min avdelning så jag ringde på civila vakten som kom och tog honom senare efter en stunds spaning. Det visade sej att det följt efter denne påtände och allmänt sunkige man från en annan butik. Killen såg ut som en riktig lodare med långa ovårdade dreads. Visst dreads e väl alltid ovårdade men detta var av den mera läskiga sorten. Ca såg honom stå och öpnna en burk me hårwax som han sedan smetade in sitt hår i. Jag skojar inte!!Ca blev lite halvrädd och jag fick inte lämna avdelningen för henne, själv kände jag ingen rädsla utan snarare att mannen va ofräsh så jag hoppades på att han snart skulle lämna oss ifred. Man vet ju aldrig me påtända männiksor heller, de kan ju få för sej vad som helst. Vakterna tog honom efter ett tag och det visade sej att han plockat på sej typ 20 flaskor mjällschampo......Till vad? Han verkade ju va typen som tvättar håret alltför ofta. Jag gick förbi rummet där mannen och vakterna satt lite senare o då hade snattaren somnat där han satt. Såg helt borta ut. Så tragiskt.

Efter jobbet blev det middag på Fridays där jag käkade jättegoda quesadillas. Mums! Vi va några tjejer från jobbet som va ute o käkade. Tack för en trevlig kväll! God mat och trevligt sällskap. Emmis skulle hängt på men hon blev tyvärr sjuk. Stackarn har problem me magen och det blir kanske inte bättre av att hon precis bytt jobb o e lite spänd över det. Krya på dej gumman!
Jaha, så vad händer i veckan då? Några dagar kvar att jobba ,sedan blir det en tripp till Bonnebro. Och där ska jag sova ut ordentligt. Kommer nog decka av det första jag gör. I det mysiga nyinredda gästrummet. Jag längtar. Inte efter Bonnebro kanske men efter att få träffa de nära o kära jag har där.

Lovely - tröttaste tjejen i universum för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback