Vår på riktigt

Idag har jag vårkänslor! Våren e här på riktigt o jag njuter av den. Sitter här vid datorn me min kaffe och iklädd träningskläder redo o på språng för en lång och härlig vårpromenad. Balkongdörren e öppen o släpper in lite lagom kylig men frisk luft. Idag blir det en dag i sundhetens tecken me PW och yoga. Kan verkligen behöva strecha efter dessa dagar på jobbet i kaos. Emmis kom in igår och skulle hälsa men vi hann inte snacka alls. Det va folk överallt och alla ska ha sina nya vårkläder samtidigt. Men jag förstår dem. Det e härligt att gå ut o shoppa en dag som denna, kanske ta en fika på en av uteserveringarna som precis öppnat. Spana på folk som går förbi. Känna citypulsen o storstadslivet.

Jag o K tog ett par öl på söder efter jobbet igår för att kunna snacka eftersom vi aldrig hinner det på jobbet. Det va en del att ta igen och vi hade en trevlig kväll på Little Persia. Avslappnat och mysigt ställe men vi kände oss dock som två tanter bland alla 18-åringar.  Men det e ju sälskapet som e det viktiga. K ringde en kompis som har skönhetssalong och bokade in en tid för vaxning åt mej så idag ska jag bli av me vinterpälsen (inget skämt jag lovar....). En dag full av aktivitet väntar. Datorn verkar va odödlig. Kaffet som hamnade på tangenterna igår verkar inte ha gjort nån skada. Måste dock ändå kolla ut en ny. Det e dags för det på allvar.

Lovely - vårglad! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas allt e bra
I morrn (fredag) ska danne o jag gå på
Joe Labero som jag fick av alla er då jag fyllde
år..
Hoppas showen e bra
Ha de så hörs vi
KramH

2007-03-29 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback