Trötter

Ja, Malou det funkade nu. Vi kan chatta och va glada även utanför jobbet. Kul eller hur! Sitter trötter och skriver lite. Hann inte se ngt av "Men in trees" idag heller för låste på jobbet och i vanlig ordning va det två fjortisar som vägrade lämna butiken och tog låååång tid på sej att betala etc. Jag skramlade lite extra me nycklarna men det hjälpte föga. E nu helt slut efter en låång dag med tidig start. Det blev ju powerwalk i morse. Så skönt va det att komma igång, ut i friska luften eller näää....går ju förbi vägen me alla bilar i början av rundan men det e enbart för att få upp farten på raksträckan. E laddad för imorrn då jag skall ut och gå igen och sedan på yoga. Hoppas bara att det inte regnar, då blir det bara yoga. Buuu för regn. Brukar inte spana in vädret på TV men råkade se det i ögonvrån idag och det skulle bli regn. Men det vet man ju aldrig, kan ju regna här och va sol 200 meter bort.Just därför kollar jag inte väderleksrapoorten för man kan ju ändå inte göra ngt åt det. Som i semestertider då alla tjatar var eviga dag om vädret och vad det ska bli och vad som spåtts i Aftonbladet. Jag bryr mej inte. Finns viktigare och betydligt mer intressanta samtalsämnen.

Lovely - den trötta

Kommentarer
Postat av: Agnes

tjolahopp! Jag har fått allt om bakfoten; ska inte jobba imorgon natt! Skulle jobba extra på dagen för att åka till IKEA, så jag kan haka på på en bira!

2007-03-08 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback