Söndag i Bonnebro

Nu e min visit i Bonnebro snart slut. Jag känner ett sug efter storstadspuls, avgaser,stress och en massa människor. Jag har nu vilat och sovit ordentligt, umgåtts med familjen, fikat me vänner, ätit och fikat igen. Hänger framför datorn o drömmer om en stor våning, spanar på Hemnet och där finns en del. Vill ha stor ljus våning me högt i tak, kakelugn och gamla trägolv. Hittade en trea på Ringvägen som uppfyllde alla mina krav, synd bara att den kostade sisådär tre mille. Annars hade jag lätt köpt den...Har ätit en massa tårta idag och terroriserat familjen me min nya kamera. Var nere hos Tess på fika i hennes hus men där fick jag inte använda kameran för donnan va fritidsklädd och lätt bakis idag. Vi låg i deras stora , sköna soffan och drack kaffe o babblade om allt o ingenting i två timmar typ. Tittade sporadiskt på TV o upptäckte precis att jag missat reprisen av Desperate, såg sista två minuterna, som jag inte såg i tisdags eftersom vi va ute och åt middag me tjejer från jobbet. Spelar inte så stor roll för jag tycker att den serien börjat spåra ur o det e inte lika kul längre. Såg ett halvt avsnitt av Fashionhouse men det verkade inte va mycket att ha. Skådisarna va alla modeller eller söneropereradwe avdankade gamla 80-tals skådisar. Förstår nu varför det sänds varje eftermiddag typ kl 16.....Påminner om Glamour. Nää, nu e det väl dags för lite fika snart misstänker jag.

Lovely - hemlängtande tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback