Inte så peppad

Inte så peppad att gå till jobbet denna lördagsmorgon. Skulle hellre föredra att stanna i sängen idag och sova ut men det får jag göra imorrn då jag e ledig. Känns som att det e många timmar kvar tills dess...Har en hel hög me papper som skall gås igenom som just nu belamrar mitt matbord. Olika högar som skall sorteras och läsas. Måste skriva rent protokollet från senaste styrelsemötet. Ska söka jobb och följa upp dem jag sökt.  Ska, ska ska....Listan e kind of long...Men det fixar sej! Jag gillar ju att strukturera,sortera etc etc. Det blir nog bra. Imorrn blir en uppstyrd dag full av nyttig aktivitet. Pilates och storstädning av lägenheten. Och Fröken S jag lovar att uppdatera min blogg var dag i fortsättnigen så slipper du bli sur över att du inte har ngt att läsa ; ). Har en riktigt god matlåda idag till jobbet vilket kan behövas eftersom jag e ensam ansvarig idag på min avdelning och måste styra upp dagens arbete så att extringarna får något att göra, alltså extrapersonalen som skall hjälpa mej idag. Och de som skall va där e inte vana vid kosmetik så det blir en utmaning vilket jag gillar! Kan ju då se fram emot en god matlåda som tröst i all lördagshets och stress. Blir nog en lugn kväll, kanske hemma hos Örten. Har helt enkelt inte tid att va seg imorrn då det e mycket som skall göras som jag inte hinner i veckan. "Slit o släp!"som en kvinna alltid tjatade på mitt första jobb i mitt liv. Minns henne som en sliten o bitter trebarnsmamma. Sån tänker inte jag bli. Usch så hemskt! Nu dags för en dusch och lite makeup så att jag kan se anständig ut och kunna rekommendera produkter. Ciao!

Lovely - inte så peppad alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback