Ganska peppad

Nu har jag packat min väska till Bonnebro,åker ju imorrn. Det ska bli riktigt trevligt att träffa härliga familjen och alla vänner. Kanske träffa ngra bäbisar och spana in allas hus. Tess kanske e snäll och går me på en biltur runt till alla. Så kan vi köra från ställe till ställe och fika i allas kök och skvallra lite, träffa bäbisarna och prata om dem. Bil e ju det bästa färdmedlet i Bonnebro. Annars gäller även cykel men inte nu kanske. På sommaren däremot e det mysigt att cykla. Då passar det perfekt.

Det ska bli skönt att komma bort lite, bara en arbetsdag kvar sedan en ledig helg. Perfekt! Hoppas bara att det e snälla o tysta människor på tåget så att jag i lugn o ro kan slappna av o läsa min ELLE. Har inte orkat läsa många sidor i den så nu har jag chansen på min tågresa. Har varit så mycket denna vecka på jobbet så varje kväll när jag skall läsa så har jag somnat efter en halv sida. Då e man trött. E nu på fullaste allvar väldigt inne på en kurs eller två. Har ett stort behov av att vara extra kreativ just nu. Tog nyss på ett lager brun-utan-sol för att få bort glåmigheten i ansiktet. Tror att det funkade bra.

Lovely - trött brud 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback