Foton

Nu när jag har en ny kamera kommer det dyka upp lite bilder titt som tätt. När ni minst anar det alltså. För övrigt har det inte hänt mycket idag. Väckarklockan ringde 5.30 i morse och den första tanken som ven genom mitt huvud va att "varför utsätter jag mej för detta en måndagmorgon?". Jag skulle ta 7-tåget tillbaka till Sthlm så därför va jag uppe me tuppen. Har vart så seg hela dan och nu ska jag äntligen få krypa ner i min egna säng. Var jättetrött efter jobbet men hade ändå skrivarlust. Tyvärr så strulade blogg.se så mycket så det blev inte mycket till bidrag denna gång.

Lovely - Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Helena

Linda vart har du tagit vägen
vad händer.. ska du helt plötsligt klä dig i rosa
minikjol o rosa o vit rutig blus o med rosa pumps
med en vit rosett
Tror att du får komma till min garderob
inte rosa.. inte rosa..
jooo . damsugaren e rosa...
Ha de bäst

Kramen

2007-03-22 @ 04:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback