En ledig torsdag

Sov helt ok inatt och har nu vart på yogaklassen som jag tycker så mycket om. Snackade en timme på telefon me Nadyus om allt mellan himmel och jord, måste ju uppdatera sej lite men inget speciellt hade hänt i Bonnebro. Ska bli kul att åka dit om två veckor och träffa familj o vänner. Jag ser fram emot det nu. Känner mej mycket avslappnad efter yogan och skulle vilja sova en sväng men då finns ju risk att jag blir alldeles för slö för att gå på styrelsemöte ikväll. Kanske bäst att låta bli. Måste ju va pigg o allert så jag uppfyller min roll som sekreterare mer än väl och antecknar i rasande fart. Typ...har en soft och skön dag i dag. Surfar mest och dricker rött te. Syndade me en Marabou chokladkaka förrut. Det gick liksom inte att hejda mina ben att stega fram till godishyllan på Konsum o det gick heller inte att hejda min hand att greppa tag i en Dukat och lägga den i kundkorgen. Typ...Låter jag som en fjortis nu:typ, ba,va ,typ, liksom....etc etc.  Nej, verkligen inte. E ju en mogen kvinna i mina bästa år. Kom att tänka på det idag när jag promenerade til gymmet, att jag e i mina bästa år helt enkelt. Jag vet vad jag vill, vad jag kan och hur jag e som person. Inte riktigt som man va runt 20 med andra ord. Verkligen en skön känsla. Ska söka en kvällskurs i skrivande till hösten, hoppas jag kommer in för det handlar om en kurs jag drömt om att få gå i flera år. Hoppas, hoppas! Det skulle verkligen va kul. 

Lovely - inte för ung och inte för gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback