En härlig vårdag

Jag vill önska er alla läsare en härlig dag vad ni än skall ta er för. Kanske jobba, plugga eller va mammalediga. Det e soligt och fint ute vad jag ser här från mitt skrivbord i vardagsrummet. Himlen e klarblå och luften som kommer in genom det öppna förnstret e frisk. Jag e ledig i två dagar nu och då skall jag verkligen ta hand om mej själv och sova ut. Nice! Vetskapen om att jag snart e ledig gör att allt kommer kännas bättre och lättare idag på jobbet. Det kommer säkert bli lite kaos igen men då får det väl bli det då. Har träningsvärk idag i magen efter mitt och Malous tidiga träningspass igår morse. Jag tycker vi e värda en applåd som gick upp tidigt och möttes upp 6.30 för en promenad och sedan gick vi till gymmet för ett pass Core där man tränar mage och rygg. Kan vi behöva som springer runt och sliter i en galen butik om dagarna.
Skall ha min nya väska idag som jag tröstshoppade igår efter jobbet. Hade sett den i en tidning och även två kunder som gick o bar på den. Trodde så klart att den skulle vara slutmen nejdå den hänge där och väntade på mej och log när jag plockade upp den från sin hängare och betalade den. Nu bor den hemma hos mej och trivs ypperligt. Och idag ska dn få följa me mej till Slavfabriken. Oj!! Spillde precis kaffe över datorn...men den verkar fortsätta fungera. Ett tecken på att det VERKLIGEN e dags att skaffa ny. Får väl ringa någon av mina stackars bröder idag för lite tips om vilken jag skall införskaffa.   

Lovely - full av vårkänslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback