En härlig känsla

Jag vill gratta Emmis till hennes nya jobb! Det e du verkligen värd gumman. Hon va inne på jobbet idag och skrek: "Detta e det roligaste jobb jag haft" och jag o M blev förstummade men glada så klart. Så bra att det klaffade redan från början.

Har haft en känsla i kroppen hela dagen att något kul och speciellt kommer att hända under veckan. Vad det e eller handlar om vet jag dock inte alldeles säkert. Men verkligen roligt att ha en sån känsla. Det liksom pirrar i magen och jag känner att jag har energi som liksom bubblar runt. Det kan va en känsla och det kan va något på g. Men vad? Ett nytt jobb kanske? Jag och Emmis hade ju som deadline att vi skulle ha bytt arbetsplats senast 1 juni 2007 och nu har Emmis lyckats så nu e det min tur. Har alltså nästan exakt 3 månader på mej...Hmm...hur skall detta gå? Önska mej lycka till! Dags att sätta fart om jag skall hinna till deadline...

Idag va det lite varmare ute och jag fick vårkänslor men vågade inte chansa på vårjackan, kanske blir sjuk då och det vill jag verkligen inte. Det va många sura kunder på jobbet.Suck! Varför måste en del va så nonchalanta och konstiga? Att kosta på sej en hälsning och ett leende e aldrig fel. Sura tanter e inte kul. Det blir så mycket negativ energi.

Lovely - den leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback