ELLE

Har varit trogen läsare av svenska ELLE i typ 10 år nu. Idag när jag kom hem så låg det senaste numret på golvet i hallen o väntade ivrigt på att bli läst av mej. Det e lika fantastiskt varje gång att öppna det tjocka magasinet och först bläddra igenom det för att sedan fastna för något särskilt reportage. ELLE e som lördagsgodis för mej och jag njuter av varje sida. Skulle lätt kunna sitta hemma en hel kväll, nersjunken i soffan noggrant läsandes. Det e som att kliva in i en ny värld och det e kul att få drömma lite om alla dyra kläder,skor och väskor som läskar likt en kall glass i sommarhettan. Vardagslyx helt enkelt. En del kan jag ju köpa men inte allt. Eller kanske en dag när jag gör en uppstyrd karriär. Bäst att sätta fart då och skriva en best seller så att jag kan få in lite cash. För en bok skall jag skriva en dag. Jag blir inspirerad till mitt skrivande då jag läser om de som skriver i ELLE eller författare som intervjuas. Det blev en kort paus från magasinet nu för att blogga. Skall dock återgå strax. Men först en kopp grönt te.

Lovely - modemagasinälskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback