Blondiner som skriver böcker

Om jag säger så här: Linda Rosing, Magdalena Graf och Carolina Gynning. Vad tänker ni på då? Ok, de e alla svenska kända kvinnor me stora tuttar och svallande blont hår. Numera har ju faktiskt Carolina tagit ut sina inplantat och e väl mera normalbystad. Något annat de har gemensamt e att de skrivit böcker om sina liv. Och fått stor publisitet dessutom. Jag missunnar inte dessa kvinnor att få ge ut sin egen roman om sina trashiga liv fyllda me party, nakenbilder o män. Kul för dem att de får göra sådant som att skriva och vara med i media på ett hörn. Men jag då som pluggat media på hög nivå och drömmer om min bok? När blir det min tur? Antagligen inom en snar framtid. Kanske e det inte så svårt att skriva en bok? Jag krånglar säkert bara till det o funderar för mycket istället för att gå till handling. Som vanligt då. Borde nog göra som dessa blondiner: gå till handling, slå mej fram och skrika rakt ut! Kanske bli en gaphals som folk helt enkelt inte kan missa att lägga märke till. Hmmm....Ska verkligen fundera över detta. Tills dess får ni hålla till godo me dessa inlägg.

Lovely - en skrivande brunett 

Kommentarer
Postat av: Helena

Nops gör inte det...
det e liksom inte du..
Ha en bra dag.. kanske ses på jobbet på
onsd... ska träffa cheferna..
Kram

2007-03-27 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback