Tillbaka i Sthlm

Efter en 4 dagars retreat tillsammans me Emma hos min mormor på landet så e vi tillbaka i Sthlm igen.

DÅ: tystnad, mycket sömn, galet mycket läsning, mat och fika avlöste varandra på mormors dagliga schema, umgås me släktingar, fota, crocket (jag vann över Emmis me ett slag) och boule (mormor vann överlägset eftersom hon spelar varje torsdag me PRO).

NU: människor, stress och liv, PWs, min älskade lght, min säng!, pulverkaffe, egna mattider, inget fikabröd, inget Allsång på Skansen (men det va ett program me hög trivselfaktor trots allt), party, måla hallen (ja, jag vet att jag sagt detta länge men nu skall det bli av på riktigt jag lovar.....), en veckas semester till.

Som sagt : borta bra men hemma bäst e ett mycket bra talesätt. Det va trevligt och njutbart att befinna sej i en liten byhåla i Hälsingland men det känns otroligt bra att vara tillbaka in The City. Här bor ju jag o lever mitt liv o trots att det e ibland e stressigt här så e det ändå Sthlm; en alldeles lagom stor stad som jag inte vill flytta ifrån.

Lovely - storstadstjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback