Semester

Min semester har börjat....Yippieeeeeeee!!!! Jag har sagt till de flesta att jag ska slappa under dessa nära på tre veckorna som stundar. Sedan när folk frågar om jag har några andra planer så svara jag: ska måla klart hallen, ska måla över de hemska djuren på kärringkaklet i köket (det ska bli grått, mamma har hört av en kollega på hennes jobb att det går bra att måla över kakel och resultatet ska tydligen bli mycket vackert så jag hoppas att denna kollega har rätt....), jag ska till frisören, en 4-dagars retreat på landet hos mormor tillsammans med min vapendragare Emma, diverse Bonnebrobesökare kommer att infinna sej i min lya i olika perioder: Tess, Selma och Thin. Jag ska putsa samtliga fönster i hela min bostad, rensa ut allt skräp som samlat sej i mitt källarförråd efter diverse möbelbyggande och andra upptåg i min lght, ett antal luncher/fikor och planerade fester, tänkte besöka så många museer och utställningar som möjligt i Sthlm stad, mycket bloggande.....

Öhhhhh......Semester vaddå? Men sån e jag. Tycker om att ha fullt upp. Det mesta på listan kommer att bli gjort jag lovar er. Men den stora skillnaden mellan mitt fullbokade liv i vanliga fall och detta på semestern e att jag nu kan göra allt mera långsamt och jag kan sova hur länge jag vill varje dag så detta blir ändå vila för mej. Tur att jag ska till mormor nästa vecka för där finns det inte mycket att ta sej för mer än att äta, läsa och sova och kolla på Allsång på Skansen.

Lovely - semsterbruden

Kommentarer
Postat av: S

Jisses L, tanken e väl att du ska VILA!!Hur som helst så spara lite av slitgörat när jag kommer och hälsar på, av någon konstig anledning tycker jag att fixa grejer med andra är rätt kul...Ha en underbart trevlig midsommar, själv ska jag jobba...men vi syns next week!Puss/S

Postat av: Helena

Ha det supermysigt hos mormor...
o du lovely.. dont give.. du vet att jag faktiskt kan ha rätt *kram* Hälsa emmis

2007-06-24 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback