Jag e tillbaka...

Kära läsare .....Nu e jag tillbaka efter en veckas uppehåll av ett busy liv. Ibland räcker inte dygnets 24 timmar till och ibland tryter fantasin. Så förlåt mina trogna läsare , speciellt du då Helena som tjatar på mej att blogga, för att jag varit borta en tid. En kort tid men ack så ång ändå. Det kommer mera och det kommer oftare än tidigare. Eftersom jag alltid står fast vid mitt ord och inte håller saker o ting som jag på förhand vet att jag inte kan leva upp till/hålla som ett äkta löfte så skriver jag detta av kärlek. Kärlek till min blogg och ett läfte till er läsare där ute i era hem/arbeten spm läser just nu. Du, jag just du där borta ta år dej för du e en av mina trogna och härliga läsare som jag diggar. Kom ihåg att Lovely sviker inte.

Lovely - den trogna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback