I goda vänners lag

Vänner är det bästa som finns speciellt när man ställer upp för varandra och hjälper och stöttar. Jag fick panik på min byrå efter 4 timmars envist slit me alla skruvar och tillbehör utspridda över hela vardagsrumsgolvet. Ringde Jempa och undrade ifall hon hade en skruvdragare. Och visst hade hon det! Så allt löste sej och efter en tjejkväll me vin på balkongen och nyttjande av skruvdragare så står nu min fina nya, vita byrå så ståtligt i mitt sovrum. Tack Jempa och Cath för en trevlig kväll med mycket skratt! Som sagt : tre tjejer i leggins, en skruvdragare, instruktion och 100 delar byrå. Lägg till en flaska rödtjut  och samtal på balkongen och du får ett recept på en enkel men lyckad kväll.

Lovely - stolt byråägare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback